Iniciar sessió

×Atenció! El camps son obligatoris

Centre col·laborador ACTIC - Biblioteca Pública

Qùe és i per a què serveix?

L'ACTIC (acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació) és un certificat acreditatiu de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència. Emès per la Generalitat de Catalunya,  dona a conèixer a qualsevol empresa o administració quin nivell de coneixements i capacitats (bàsic, mitjà o avançat) es té en l'ús de les TIC i facilita els processos de selecció de personal per a un lloc de treball.

La prova és telemàtica per Internet i mitjançant ordinador: s’ha de fer necessàriament en un centre col·laborador autoritzat per la Generalitat (en aquest cas, la Biblioteca Pública), el qual garanteix que es fa en les condicions adequades.

Tota la informació sobre les finalitats de l'ACTIC, el procediment per obtenir l'acreditació, els centres col·laboradors, així com altres dades, recursos i notícies relacionats amb aquesta acreditació es pot consultar al web de l'ACTIC: https://actic.gencat.cat

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona major de 16 anys.

Les persones discapacitades poden demanar l’adaptació de la prova a les seves necessitats.

Quin cost té?

Els imports aproximats que cal pagar com a taxa per fer la prova d’avaluació són:

Nivell 1 (certificat bàsic): a partir de 19,95 €

Nivell 2 (certificat mitjà): a partir de 26,50 €

Nivell 3 (certificat avançat): a partir de 33,10 €

Podeu consultar la taula de tarifes detallades i actualitzades al portal ACTIC: https://actic.gencat.cat/ca/actic_informacio/actic_proc_asp/

No heu de pagar la taxa (és a dir, teniu exempció) si esteu a l’atur, si sou jubilat/da o si teniu un grau de discapacitat igual o superior al 33%.

Així mateix, podeu tenir una bonificació si sou membre de família nombrosa o monoparental, de categoria general (30%) o especial (50%).

Quins documents s'han de portar?

D’entrada, no hi ha cap documentació específica a aportar. Només cal omplir el formulari de la sol·licitud on s’hauran de fer constar dades personals bàsiques.

Això sí, en cas que es vulgui gaudir d’una exempció o bonificació de la taxa, o bé una adaptació de la prova per discapacitat legalment reconeguda, pot ser necessari aportar documentació. Trobareu tota la informació al respecte a: https://actic.gencat.cat/ca/actic_informacio/actic_proc_asp/

El dia de la prova l’aspirant s’haurà d’identificar a la Biblioteca amb el seu DNI, NIE, passaport o qualsevol altre document oficial per tal de confirmar la seva identitat.

En quines dates es pot fer?

Cal mirar prèviament  la disponibilitat del calendari de proves de la Biblioteca de Sant Feliu de Guíxols, que es troba disponible i actualitzat en el cercador de centres col·laboradors (recomanació: filtreu la cerca per comarca i després per població per a que us aparegui Sant Feliu de Guíxols): https://actic.gencat.cat/ca/actic_serveis_actic/actic_cercador_de_centres_col_laborad/

Com es pot presentar?

Telemàticament per Internet, la persona s’ha d’inscriure (la primera vegada) en el portal ACTIC, a l’apartat “Inscripció d’aspirant”:  https://actic.gencat.cat/ca/actic_serveis_actic/actic_inscripcio_d_aspirant/
Un cop registrat, cal fer el pagament de la taxa (amb la petició d’exempció o bonificació). I per finalitzar, la reserva de dia, hora i lloc.

Área responsable:

Biblioteca

Horari:

Dilluns a Divendres: 10:00 - 13:30 / 14:00 - 20:00
Dissabte: 10:00 - 13:30
Diumenge: Tancat

Telèfon:

972324057

Email:

biblioteca@guixols.cat

Direcció:

Carrer de Joan Suris, 28, 34, 17220 San Felíu de Guixols, Girona

Llocs on es realitza

Serveis que es realitzen al mateix lloc

Tràmits relacionats

  • No hi ha cap tràmit relacionat
  • Documents

    • No hi ha cap document
    3r Premi Administració Oberta 2018 Reconeixement Infoparticipa 2016 Consorci AOC