Tràmit amb el que es vol efectuar el pagament d'una sanció imposada per l'ajuntament.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona que es presenti amb la multa imposada o amb la notificació corresponent.
Quin cost té?
La sanció provisionalment fixada, podrà ser abonada amb reducció del 50%, sempre que l'ingrés s'efectui durant els 30 dies naturals següents a aquell que tingui lloc la notificació.Ara bé,abonar l'import amb la reducció senyalada implica la renúncia a formular al.legacions i la terminació del procediment sense necessitat que es dicti una resolució expressa.
Quins documents s'han de portar?
La denúncia.
En quines dates es pot fer?
En el termini de 15 dies hàbils,comptats a partir de la notificació de la denúncia, pot presentar escrit d'al·legcions, adjuntar una còpia de la denúncia i propossar les proves que consideri oportunes.
Se li adverteix que la presentació de l'escrit suposa la pèrdua de la bonificació del 50%.
Com es pot presentar?
Presencial o per correus
On es pot presentar?
A l'oficina d'atenció al ciutadà(OIAC) per presentar al·legacions.
Per qualsevol altre tràmit de gestió de recaptació voluntària o executiva:
El Consell Comarcal del Baix Empordà
Oficina de Gestió de Sancions de Trànsit
Plaça Murada,núm.4
17230-Palamós, Tlf. 972 60 0161.
http://ciutada.guixols.cat/DetallTramit/_nd1sBX57VjTbZu3uesjYbQ
Quina documenació es lliurarà?
El termini màxim per resoldre i notificar la resolució a l'expedient sancionador és d'un any, a comptar des de la data d'inici del procediment.